Jitka & Richard

Objednala jsem si služby – příprava a organizace mojí svatby, u agentury Báječná svatba, jednala jsem přímo s paní majitelkou – p. Světlanou Uldrichovou. Výběr agentury jsem delší dobu zvažovala, navštívila jsem čtyři firmy a vystupování p. Uldrichové rozhodlo. Svatební přípravy jsme začaly řešit cca 2,5 měsíce před svatbou, zařizovaly jsme kompletní servis, v průběhu celého zařizování jsem se vždy setkala s ochotou, dochvilností, s praktickými a věcnými připomínkami a zároveň s rychlou organizací věcí. Samotná organizace svatby mi po celkové stránce přišla zvládnutá profesionálně a v průběhu mého dne „D“ jsem nepocítila žádný zádrhel.

Tento servis jsem z počátku řešila jen z důvodu mého pokročilého těhotenství, nevěděla jsem, jak na tom budu v můj svatební den já osobně, natož organizovat vše kolem. Pojem „svatební agentura“ byla v mých očích snobský výmysl , který jsem znala z amerických filmů…. Měla jsem dojem, že těchto služeb využívají lidé, kteří si neumí nic zařídit, nemají žádnou představu, anebo lidé kteří mají svatbu v počtu od 150 osob nahoru… Ale to jsem se trochu spletla…

Naše svatba byla středního typu cca 80 osob, ale i tak si myslím, že zvolit služby profesionální, svatební agentury, je dobrý nápad a není ani tak rozhodující, zda je konečný počet osob 20 nebo 150. Je to příjemné pro všechny zúčastněné, nevznikají hloupé pauzy, kde lidé nevědí, co se děje a nevěsta i ženich si den opravdu užijí a nemusí přemýšlet o organizačních věcech ….

Chtěla bych poděkovat za Vaše služby a popřát agentuře Báječná svatba hodně spokojených klientů…

 

Jsem s pozdravem,

Vaši novomanželé

Jitka Tesaříková/Bílá a Richard Bílý

 

Foto Aleš Vlach

Vystupování paní Světlany rozhodlo, ona je pro nás ta pravá!